Pages

Thursday 10 May 2012

waiting :3

waiting waiting ,
aku sentiasa tunggu dia . seriusly aku tak mampu nak menangis untuk tunjuk yg aku suka dia -.- aku cuba nak menangis tuk lepas semua sakit hati ni, tp tak boleh . aku tak reti nak menangis . dulu , aku budak pompuan yg selalu and selalu menangis bila kecewa, sakit hati . tp lani dh kering dh ayaq mata tu -.- 'AKU NAK MENANGIS WEH ' sbb nangis boleh buad kita tenang . now, hati tak senang duduk sbb asyik ingat dekat dia . hmmm :') dificultnyaaaaaa -_____- makan mandi watever lah mesti muka dia dok depan mata . #k aku tipu ja . erghh -.- dear crush, awad hg buad aku cegini ? fineeeee lahh . nasib aku tak syg sgt pun dekat hang, just suka jaaa . hoho ! #aku selalu tengok fon , tunggu calling dari dia .tp dia mana sudi nak call aku . aku tadak 6be fon dia sbb segan nak mintak . hihi :3 eshh -.- terasa mcm bangang ja sbb tiga org dlm masa yg sama nak dekad aku , aku tolak mentah-2 sbb nak dekad dia . seriusly :/ kejamnyaaaa ^^

No comments:

Post a Comment

thankyou reader ♥