Pages

Thursday 10 May 2012

he decline me :3

#post ni agak bohsan so tayah lew baca , saja nk post dekad sini sbb taktaw nak cerita dekad sapa, cerita dekad belog je lah kan .=)


agains , agains .
aku deactive fb , hew hew -.- ekceli takmau deactive sbb tu ja tempat nak berhubung dgn kwn pun tp ntah la , dia yg buad sampai aku deactive fb , seriusly my heart was so so broken :") #kenapa hg buad aku cegini ? kenapa hg buad aku suka hg ? eeeee, like seriusly lah aku benci hg lani -.- semalam 9.5.1012 . aku tunggu jawapan dia , dia ckp dia serius nak accept aku seadanya sbb kami ada chemistry, tp dia bohong . dia decline me taw dak ? dia ckp, shoo sori tak boleh nak accept aku sbb terlalu awai semua bnda ni :/ #nampak sgt pembohong kan ? and dia ckp kalau dia dh ready pa semua dia akan call aku . #tak ready selamanya pun takpa aih . mlm tu memang rasa mcam nak riyau ja . dgq pulak lagu KERANA KU SYG KAMU . wuuu, sedih  haih . tp aku hati kayu, mata reti meleleh ni :3 kenapa dia mcm bg harapan ja ? ee tak suka bak hang jenis ni :3 harini pulak, mang tak senyum dh dekad dia . kalau tertengok dia , jelingan 360 darjah aku bg . dulu, setiap hari main senyum , mata dgn dia . lani, mungkin 4ever dak dah :') #but i miss the moment when he make me smile and feel shy when he staring me :') lepas ni, hope gila dpt lupakan dia . hope sgt-2 .


#kami berbeza taraf , so tak mungkin dia accept aku kan ? err -.- dia pulak handsome , heiyoo. aku ni huduh ja rupa . mana layak . k sedaq semua tu :') kbye

No comments:

Post a Comment

thankyou reader ♥