Pages

Thursday 28 June 2012


assalamualaikum :)
good night semuaaaaa ;0 #mata layuu, mulut menguap

letih sangat-2 harini dgn hari sukan . even aku tak ambik bahagiann tp aku rasa penat sgt-2 tgk org masok mcm-2 bahagian . huh ! same time letih dok berulang-alik tangkap gambar #bajet ja . malu gila kod bwk dslr dgn lens panjang besar penyepak tu dok tgkap gmbar org . malu k malu >.< er, sumpah aku cakap hari sukan ni bohsan gilosssss ! rasa macam nak tidur ja tadi -.-" hmm , btw mula-2 ada perbarisan dri rumah sukan and unit uniform . err -.-" kawat keliling padang jugak lah kan . dia masok ! fuuu, muka conteng dgn kaler mcm-2 . sumpah aku tak kenal dia . HAHAHA ! bila tengok betoi-2 baru perasan . sampai tera tu la depa conteng muka . see muka dia ! terok sgt dah ni :3


 


lepas habis semua tu , barulah ada acara bagai ni :3 aku tengok ja . malas gila nak sokonggggg ! wuuu tadak semangat langsung tadi . aku ni harap ja pi tapi rumah sukan apa yang dpt 6be 1 pun aku taktaw. ralit sgt tadi . then masa balik tadi cikgu suruh tgkap gambar winner utk dihantar ke sapa ntahh , and gambar tu nak masok newspaper :) selesai semua tu balik terus . lagipun time tu dlm 7.15 dahh . kbyeee :D


#sorry kalau entry kali ni bosan , rasa mengantok gilaaaaa ! tp tangan gatai jugak nak buat entry ni-.-"

No comments:

Post a Comment

thankyou reader ♥