Pages

Thursday, 22 December 2011

PMR punya result !

wey kawan kawan ! RESULT KELUAQ HARI NII .
amacam ? dh pi amex ? baik punya result ke hampeh ? -.-
waaa aq dpt hampeh punya kempeh laa . bhahaha .
tp alhamdulilah aa dslr jd milik aq smpai bila-2 . JYEAHHH !
kan mak aq ckp, if ta dpt result yang sepatutnya, dslr dirampas !
congrates dekad BW yang dpt bnyak A tuu . hampa taw dak aq jeles ?
jeles teramat ! haaaaaaaaa , tu laa owg suruh belajaq main-2 lagi kan .
nahhh ! amex kan dh dpt sikid .  tp syukur je laa apa yang ada kan ?
aq dpt 4A's je p0wns . upset gila sbb target tak tercapai . Jyeahhh !
untunglah owg yang dpt straight A's ! untung laaaa . xD
congrate to  bestie aq yang dpt 8a , 7a and 6a . zaida, firdaus, lye, aizat, shirah faghira, foimah, tasnim, farah, miza, saidatun, and mcem-2 lah , aq p0wn larat nak list pnjang-2 . hat tuu jaa yang aq egt . kwn-2 aq yang dpt ckup-2 mkn je tuu p0wn jgn dok sedeh sgt laaa sbb aq p0wn dpt lagu tu jugak . SPM ada lagi kan ? so cyaiyokkkkk ! :) haaaaaa, ta sabaq-2 nak blek hometown . grandmaaaaaa ! nanak hadiah . bole laa , bole laa . xD

No comments:

Post a Comment

thankyou reader ♥